Kjøpsvilkår
Betaling:
Betalingen skjer ved den valgte betalingsmetoden i kassen.
Alle priser er inklusiv merverdiavgift (moms) og står oppført i Norske Kroner (NOK). Betalingsmåten er levert av VIPPS og Klarna.
Klarna:
Vi aksepterer Klarna som betalingsmetode. Her gjelder deres vilkår. Se vilkår her.
Vipps:
Betaling med VIPPS blir gjort gjennom mobilnummer, og verifisering av mobilbank-ID. Se vilkår her.
Frakt:
En fraktkostnad på 69 NOK vil bli lagt til alle bestillinger. Ved perioder kan det være kampanjer for fri eller redusert frakt.
Leveringsmetoder:
Vi leverer varene med Posten/Bring som standard leveringsmetode. Skulle det være avvik blir du informert.
Leveranser:
Ordre blir behandlet og prosessert i løpet av 1-3 dager. Avvik kan oppstå.
Skadede varer og klager:
Når du får dine varer, er det viktig å sjekke at varene ikke er blitt skadet eller defekt. Skulle varen være skadet eller ødelagt, må du kontakte oss snarest mulig via e-post til post@revival-official.no for å få videre instruksjoner.
Mangel ved varen
Om du opplever mangel på din vare eller bestilling må du kontakte oss så fort som mulig slik vi kan få løst mangelen. Vi anbefaler å ta kontakt med en gang om det skulle oppstå.
Reklamasjon kan kun skje før det har gått 2 år etter du har mottatt varen – ta gjerne kontakt uansett i etterkant så kan vi finne en løsning sammen.
Refusjon:
Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter du har mottatt varene. Garantien kan kun benyttes dersom varen(e) kan returneres i originalemballasje, og er i det vesentlige uforandret. Du har rett til å åpne pakken og prøve produktet, men det skal ikke brukes utover det. Om du skal benytte deg av garanti og /eller refusjon så sender du oss en epost på post@revival-official.no eller tar kontakt via skjema på «Kontakt oss»-siden
OBS: Egentilpassede produkter som ikke kan selges på nytt kan fravike fra Norsk angrerett, ta uansett kontakt så finner vi en akseptabel løsning.
Plikt:
Hvis du utøver din rett til å avbryte kjøpet, vil vi tilbakebetale hele beløpet av varene så snart som mulig, (innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene, som regel er det utført i løpet av noen få arbeidsdager). Du må betale returkostnadene selv når du sender varene i retur. Vi kan bestille rimeligere returfrakt om ønskelig, det er bare å etterspørre fraktinformasjon.
Se også forbrukerrådet eller fjernsalgslov
Personvern, sikkerhet og personopplysninger:
I forbindelse ved bestillingen, godtar du at Revival AS kan lagre og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenestene som du forventer av oss. Vi vil ikke avsløre og/eller videresende din personlige informasjon til en tredjepart. Du har rett til å motta en del (alt som er mulig å hente ut) av den informasjonen vi har lagret om deg. Vi forbeholder oss retten til å bruke din e-post for å sende kommunikasjon angående bestilling, markedsføring og nyhetsbrev. Du kan selv velge å fjerne deg fra disse listene etter bestilling og i hver epost som omhandler markedsføring mot deg.